Pazartesi, Nisan 26

Baba Olma Aşkına !

| |


Bugün başka hissediyorum kendimi.Nasıl tarif etsem bilemiyorum açıkçası.İçimde başka bir heyecan var.Sokakta çocuklar gördüm.Hele bir tanesi vardı ki 'baba' diye ağlıyordu.Zaten içimde olan çocuk sevgisi hatsafaya ulaştı işte o an.Eve geldiğimde oturup düşündüm acaba benden nasıl bir baba olur diye.Bir anda binlerce hayale daldığımı hissettim kendi çocukluğumu anımsadım sanki.Film şeridi gibi geçti gözümün önünden küçüklüğüm.Masallarla büyüdüm ben.Her gece yatmadan önce babam baş ucumda bir masal anlatırdı bana.O kahramanların yerinde olmak isterdim hep.Hani prensesi öperek sonsuz uykusundan döndüren prens gibi.Aslanla alay eden fare olmak istediğim geceleri hatırlıyorum.Günümüzde inanmıyor kimse masallara.Çocuklara masal anlatılmıyor. Önlerine bir kaç oyuncak atıp renkli gece lambaları ve bir iyi geceler öpücüğü vermek yeterli geliyor ailelere.Misal ben öyle olamayacağım.Kızım olacak biliyorum bunu.Ben her gece masallar anlatacağım ona.Anlattığım masallarda prens olacak prenses olacak aslan olacak fare olacak.Duymak istediği her şey olacak masallarda.Kendi masallarımı anlatacağım ona.Her dinlediğinde biraz daha tanıyacak beni.Biraz daha fazla anlayacak.Her gece uykuya dalana kadar baş ucunda bekleyeceğim.Bazen onu uyuturken ben de kıvrılacağım yanına.Sabah gözlerimi açtığımda ilk minik kızımı göreceğim.Bazen yatağından fırlayıp yanıma gelecek 'korkuyorum babacığım!' diyerek şimşek çaktığında.Minicik ellerini sımsıkı tutacağım kafasını göğsüme koyacak.Kızım' benim kollarımda huzur bulacak.Geceleri yanıma koşacak . Babacığım uykum geldi , hadi bana masal anlat diyecek . Biliyorum şimdiden varlığını hissediyorum.Onu her yeri apartmanlarla dolu gri şehirlerde büyütmeyeceğim.Uzak olacak o dünyanın pisliğinden , vurdumduymazlığından.Herkes gibi olmayacak yani.Bugüne dek kimsenin giremediği ütopyama götüreceğim onu.Ruhumun altın anahtarı onun minik ellerine emanet olacak.Her geçen gün daha çok bağlanıyorum ona . Her geçen gün daha fazla istiyorum onu.Bu dünyaya verebileceğim en büyük hediye o olacak.İş temposu , insanlar , amaçlar , idealler olmayacak benim için ön planda.Ondan bir gün ayrı kalsam kıyameti koparacağım bunu biliyorum.Beni sevecek kimsenin sevmediği gibi bunu da biliyorum.Ah 'yavrum' geleceğin günü iple çekiyorum.Olmayan sana alışıyorum şimdiden.Düşündükçe var olmayan yüz hatlarını , gülümsemeni kanım kaynıyor içten içe.Şimdiden girdin 'ütopyama' . Ah ne çok uzattım değil mi ? bir kaç dakikada düşündüklerimi buraya dökmek için ne kadar çok kelime kullandım.Evet , Ben baba olmak istiyorum.

5 yorum:

top
gözde dedi ki...

mükemmel bi baba olucaksın..

bilge dedi ki...

Her geçen gün daha çok bağlanıyorum ona . Her geçen gün daha fazla istiyorum onu.

itiraf ediyorum kızın benim :B

Adsız dedi ki...

Minik kızın çok şanslı olucak Sana sahip olucağa için :)

gözde dedi ki...

inan bana annesi sizi izlemeye doyamıycak..uzaktan nasıl vakit geçirdiğinizi seyrederken dünyanın en mutlu kadını olucak..ve şmdiden minik kızın babasının 'Emre Sanu' olduğunu farkettiğinde dünyaya qeldiği için her gün şükrederek uyanıcak.

Adsız dedi ki...

sanuu bayıldımm :)
mükemmel bir baba olucaksın bundan adım gibi eminim :)
kızın veya herneyse oğlun artık orasını biz bilemeyiz ama çok şanslı bir çocuğun olucakk onun yerinde olmayı çok isterdim :):)

Yorum Gönder