Çarşamba, Nisan 28

Seni Seviyorum

| |

Ömrümüz zamana endekslenmiş , hayatımızı saatler ve dakikalar yönetiyor.Herşeyin bir zamanı var deniliyor insanlara. Herşey zamanında güzel deniliyor.Ben hiç bir zaman inanmadım buna.Anında yaşamayı seçti zihnim. Çoğu zaman pişmanlık duysamda.Artık bende zamanlama delisi oldum sanırım.Seninle konuşmadığımızda saatleri sayıyorum , dakikaları tüketiyorum.Bir kaç 'saat' habersiz kalsam adeta çıldırıyorum.'nerede?' 'kiminle?' 'ne yapıyor' diye düşünmekten kendimi alamıyorum ve çıldırdığımı düşünüyorum artık.Zamana seninle anlam katmaya çalışıyorum.Beklemenin ve sabretmenin büyük bir erdem olduğunu seninle öğreniyorum.Zamanı durdurabiliyorum.Sen yanımdayken bunu yapabiliyorum.Saatin tik tak seslerini umursamıyorum , dışarıda ki insanların bitmek tükenmeyen telaşlarını unutuyorum.Bu odada sadece ikimiz varız , bu oda bizim ütopyamız dünyaysa oyun bahçemiz. Öğreniyorum yavaş yavaş sevgili.Susuyorsun her zaman.Sesini duymuyorum belki ama kelimelerin hep yanımda.Seninle susmayı öğrendim ; nefes alıp verişini dinliyorum bazen.Babasının yürüyüşünü taklit eden bir çocuk gibi nefes alıp verişini taklit ediyorum bende.Yaz geliyor diyor herkes , geceler kısalıyor diyor. Bu da yalan geliyor bana buda yanlış geliyor. Seven bilir gecelerin ne uzun olduğunu. Dünyanın değil de sevginin geceleri uzattığını biliyorum sen ne kadar inanmasan da . Her neyse. Bana öğrettiklerini anlatmaya devam etmeliyim . Aşkın sadece bir kadına duyulmayacağını öğrendim seninle.Yeni doğan güneşe , sabahları cıvıl cıvıl şarkılarını söyleyen kuşlara , denize , bom boş sokaklara , güzel bir İzmir sabahına da aşık olabilirmiş insan.Artık dopdolu biriyim bunu en derinimde hissedebiliyorum.Sadece sevgili değilsin sen , öğretmensin. Bana bildiğim her şeyin biraz’ da olsa eksik olduğunu kanıtlayansın.Hayatıma yeni bir boyut kazandırdın. Anlamsız telaşımdan uzağım artık . Boş gözlerle bakmıyorum dünyaya aslına bakarsan yapabildiğim en güzel şeyi yapıyorum artık. Günün her saati her dakikası her saniyesi seni düşünüyorum.Evet artık bende dünyaya verebileceğim en büyük hediyeyi veriyorum , bir an bile kaybetmeden seni seviyorum , seni seviyorum.

0 yorum:

top

Yorum Gönder