Pazartesi, Nisan 26

| |

Maskeli balo varmış bugün ! şehrin en büyük sarayında ! Genç adamlar kadınlar çok heyecanlı bugün ! Hepsi gecenin en iyisi olma derdinde ! Bir adam ve bir kadın var sadece , tek dertleri rüyalarındaki sevgiliyi bir defa olsun bulabilmek ! Bende o balodaydım o gece . Sen En güzel kıyafetini giymişsin üstüne. Yüzlerce kişi var etrafımda ! Korkuyorum beni göremezsin diye. Upuzun bir merdivenin en üst basamağından görüyorum beyaz uzun topuklu ayakkabını . İçim kıpır kıpır oldu bile . İniyorsun yavaşça aşağı. Herkes döndü , herkes sana bakıyor. Kıskanıyorum ! Çıldırıyorum ! Korkuyorum ! ya beni göremezsen ? Ya sende aldanırsan bu parıltılı çömezlere ? Ya Sende Sevgimi meze edersen bu kahpelere ? Yağmur yağıyor. Yağmur başlıyor ! Her damla bir insanı eliyor. Her damlada birinin daha gerçek yüzü ortaya çıkıyor . Ve sen bana geliyorsun. Ve sen bana bakıyorsun. biliyorum sevgilim bunlar düş değil ! Kalk , hazırlan giy o bembeyaz elbiseni , bugün işte bugün kalbimde senin için maskeli balo var ! 

1 yorum:

top
Sinem dedi ki...

İşte benim favorilerimden :) Ellerinize sağlık monsieur :)

Yorum Gönder